onsdag 12 december 2012

Jag behöver er hjälp!

Det är nu lite mer än ett år sedan bloggen startade, många har hittat hit men nu är det dags att sprida bloggen ytterligare! Det krävs mycket jobb för att bli sedd och för att folk ska hitta hit, därför behöver jag nu er hjälp!

Om ni tycker att Förskolläraren är en bra blogg, att ni finner den inspirerande, vill ni hjälpa mig att sprida bloggen då?

Dela/gilla på facebook, tipsa era vänner och kollegor, twittra, länka på era egna bloggar mm

 Jag har slängt ihop ett infoblad som ni kan skriva ut och sätta upp i personalrum, anslagstavlor mm.

Jag tacksam för all hjälp jag kan få!




2 kommentarer:

  1. Det gör jag mer än gärna!! Tack för en fantastisk blogg!!

    Jossan

    SvaraRadera
  2. I'm not sure why but this site is loading very slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll
    check back later and see if the problem still
    exists.

    Also visit my webpage: data

    SvaraRadera