måndag 27 februari 2012

Flanosagor

Fick ett trevligt mail från Inger Andersson från Härjedalen med massor av flanosagor i! Här delar jag med mig vidare. Inger har själv ritat alla bilderna till sagorna.

Den lilla bruna fågeln Text och Bilder
Den lilla granen Text och Bild
Isbjörnen som blev förkyld Text och Bild
Lilla kanin i snön Text och Bild
Lilla Anna och trollerihatten Text och Bild
Lilla Annas julklapp Text och Bild
Olle och reflexgubben Text och Bild
Pepparkaksgubben
Petter och hans fyra getter Text och Bild
Vad lilla Anna fick se Text och Bild
Vad lilla Anna sparade på Text och Bild

Tusen tack Inger!

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Vad roligt att du kan dela med dig.
    Det här är ett material som jag tycker om och kan använda i mitt arbete. Ibland har man svårt att veta vad man skall hitta på och det här ger mig mycket inspiration.
    Tack
    Mia Joelsson

    SvaraRadera